Kaygılı Olunca Ne Yapmalı? Zihnin Gürültüsünü Anlamaya Çalışırken Ankara’da sabahlar bazen gri değil, direkt ağır başlıyor. Camdan dışarı bakıyorum; Eryaman tarafında otobüsler kalkmış, insanlar işe yetişme telaşında. Ben de 25 yaşında, ekonomi okumuş, gününün büyük kısmını veri tabloları, grafikler ve raporlarla geçiren biri olarak aynı döngünün içindeyim. Ama dürüst olayım, bazı günler Excel dosyalarından çok kendi zihnimle uğraşıyorum. “Kaygılı olunca ne yapmalı?” sorusu benim için teorik bir merak değil; toplantı öncesi kalp çarpıntısı, gece 3’te uyanıp “bir şeyi eksik mi yaptım” hissi, metroda sebepsiz sıkışma duygusu… bunların toplamı. İçimde iki ses var aslında. Biri tamamen analitik: “Bu bir stres yanıtı,…
Yorum Bırak